24 Mart 2014 Pazartesi

KARNABAHAR MÜCVERİ

   Merhabalar,
   Hayırlı bir hafta geçirmemiz dileğimle..Allah sağlık, huzur, mutluluk versin hepimize, ülkemize...
Bu tarifi blogger arkadaşlarımdan pinarintarifdefteri.blogspot.com de görüp beğenmiştim denedim pişman değilim.. :) Çok teşekkür ediyorum arkadaşıma.. Buyurun :

   -1 küçük karnabahar,(haşlanmış),
   -1 çay bardağı pirinç,(haşlanmış)
   -1 yumurta,
   -5-6 yemek kaşığı un,
   -1 tane kuru soğan,
   -Maydanoz, dereotu, taze soğan,
   -Tuz, karabiber,  pul biber, yeni bahar, kimyon..
   -Sıvı yağ,
   -Ben bu malzemelere ek olarak biraz peynir ve taze nane de ekledim..:)

  •  Karnabaharı çatalla ezelim, yeşillikleri de incecik kıyalım, soğanı minik yemeklik doğrayalım..haşlanmış pirinç ve diğer malzemeleri de karıştır, unu ekleyelim..Un miktarı unun sertlik derecesine göre değişebilir..azaltıp çoğaltabiliriz..ama fazla unlu olmamalı..
  • Bir kaşık sıvı yağ ile yağlanmış teflon tavaya kaşık kaşık dökelim, kaşığın tersiyle düzleyelim. Her iki yanını da kızartıp servis tabağına alalım.
  • Yağ bitince ekleyip tekrar pişirmeye devam edelim..
  • Limon sıkarak ya da ketçapla yiyebiliriz..
  • Afiyet şifa olsun..Dua buyurun..

1 yorum:

Yorum yapmadan geçmeyin yine beklerim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...