24 Kasım 2012 Cumartesi

.............

   Hayırlı nurlu akşamlar,
   Aşure gününüz mübarek olsun, Allah ibadetlerimizi ve dualarımızı kabul eylesin inşallah...
   Aslında bu gün sizlere aşure yapıp paylaşmak istiyordum, ama mümkün olmadı..Öğlen saatlerinde bir arkadaşım telefon açıp, talebelerimden iki kız kardeşin annesinin vefatını haber verdi :( ve bu gün "O'nun için Kur'an okuyacağız sen de gelsene " demesi üzerine oraya gittim.

   Oldukça zor geçen 7 aylık bir dönemden sonra kaybetmişler annelerini.. 7 ay önce beyin felci geçirip, bu hastalıkla mücadele etmişler hep birlikte.  Aylarca.... Annelerinin çektiği acılar inşallah günahlarından arınmasına vesile olmuştur..

   Kimsenin etlisine sütlüsüne karışmayan,  kendi halinde, mazlum, saf  bir kadındı..  O'nu tanıyan bir kimsenin hakkında kötü bir şey söyleyebileceğini hiç sanmıyorum. En önemli olan da odur.. Gerisi yalan dolan, gel biraz da sen oyalan diyor ya eskiler..

   İnsan her zaman aklından çıkarmamalı ama;  cenaze olduğu zaman daha bir hatırlıyor insan ÖLÜMÜ.. Aslında bir avuç topraktan ibaret olduğumuzu...Dünyanın aslında; bir kapısından girip, diğer kapısından çıkıp gittiğimiz bir han olduğunu...Misafirliğe gittiğimiz bir ahbabımızın evinde kaldığımız süre gibi bir dönem dünyada kaldığımızı...Aslında dünyanın;  bir tiyatro oyununda oynarmış gibi  "oyun ve oyalanma yeri" olduğunu..."Her canlı ölümü tadacaktır"  hükmünün aslında ne kadar yakın ve bu gerçeğin unutulmaması gerektiğini....Daha da ötesi her an olabilecek olduğunu... 
 
   Allah hayırlı bir ömür nasip etsin bizlere...Her zaman güzel ameller işlemeyi, dosdoğru olmayı, ibadetleri hakkıyla yapmayı nasip etsin...Bizi ve neslimizi Allah'ın emrine uyan, yasaklarından kaçınan kullarından eylesin İnşAllah.. Amin..

   Hakkınızı helal ediniz lütfen...Hayırlı geceler..

 

2 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin basiniz sagolsun can
    kalanlara sabirlar diliyorum
    sahabeler ölümü isittiklerinde donup kalirlarmis yemezler icmezlermis günlerce kendilerinde olmazlarmis .
    ya simdi kendimizden baska herkeze yakistiriyoruz ölümü .
    Allah c.c. diplere yatirip kapilara baktirmadan en önemlisi aklimizi almadan üc gün yatak dördüncü gün toprak olarak alsin emanetini imanla .
    sarildim bitanem seni seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun bir tanem..Amiin, aminn...
    Haklısın canım ölümü aklımıza getirmemeye çalışıyoruz..Allah imandan ayırmasın, son nefeste de iman versin..
    Ben de seni çok seviyorum can arkadaşım, Rabbim de sevsin ve her daim korusun seni inşallah...

    YanıtlaSil

Yorum yapmadan geçmeyin yine beklerim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...