13 Şubat 2012 Pazartesi


    MERHABALAR

    Çocukluğumdan beri yemek yapmayı seven ve öğrenmek için merakla çabalayan biriyim..Kendimi bildim bileli yemek yapmaktan zevk aldım. Okuldan geldiğimde annemin içli köfte,yaprak ya da lahana sardığını görünce,hemen ellerimi defalarca yıkayıp''anne ben de yapabilir miyim" sorusuyla annemi razı etmeye çalışırdım.O'da büyük bir sabırla bana izin verirdi.:) Bir çok annenin izin vermediğini düşünürsek,bana çok sabırlı davrandığını şimdi anlıyorum..:)

    Yemek yapmak bir sanattır bana göre...Önce göze,sonra buruna,daha sonra da damağa ve nihayet gönle hitap edebilen bir sanat..Onun için bir sanatçı titizliğinde yapılmalı yemekler..:)


     Yaptığım yemeklerin, tatlıların fotoğraflarını görünce''senin sayfa açma zamanın gelmiş'' diyerek beni teşvik eden ve sayfamı hazırlayan arkadaşım Melek'e (Allah ne verdiyse yemek) çok teşekkür ediyorum.

     Allah izin verdiği sürece;elimden geldiğince,sizlere denediğim yemekleri, tatlıları, hamur işlerini vb. beğenilerinize sunmaya çalışacağım.


     Desteklerinizi ve eleştirilerinizi beklerim..Dualarınıza talibim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmadan geçmeyin yine beklerim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...